Saturday, August 15, 2009

Lensa Perkemahan Perdana part 5

02 August 2009

Hari terakhir perkhemahan perdana SMKTTJ. Sebelum majlis penutup dijalankan dan ditutup dengan rasminya oleh puan pengetua, Puan hajah Zaleha bt Siran, semua peserta perkhemahan menjalani aktiviti mirip 'treasure hunt'. Aktiviti ini memerlukan kepada kerjasama, semangat setiakawan, toleransi, kesabaran, tenaga serta kepintaran yang akan membolehkan man-mana kumpulan muncul sebagai juara.

Pelbagai kenangan pahit dan manis sepanjang 3 hari perkhemahan diadakan. Jadikan segala yang baik sebagai tauladan dan yang pahit sebagai sempadan. Semoga ketemu lagi tahun hadapan.

Terima kasih kepada semua guru SMKTTJ dan para peserta perkhemahan.
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

No comments:

Post a Comment